Atliekant vertinimą buvo atsižvelgiama, ar sveikinimą viešojoje erdvėje bei žiniasklaidos priemonėje publikuojantis asmuo kandidatuoja artėjančiuose savivaldybių tarybų ir merų rinkimuose. Taip pat buvo kreipiamas dėmesys, iš kokių lėšų apmokamas skelbiamas turinys.
Kiti svarbūs aspektai vertinant sveikinimus politinės reklamos aspektu – ar sveikinimo tekste yra agitacinio pobūdžio informacijos bei ar yra publikuojama sveikinimą pasirašiusio asmens nuotrauka.
Panašusturinys
Primename, kad VRK sprendimu yra patvirtinusi rekomendacijas dėl politinės reklamos skleidimo ir vertinimo. Jos galioja politinės kampanijos laikotarpiu bei laikotarpiu tarp politinių kampanijų ir nurodo bendrąsias gaires dėl informacijos vertinimo politinės reklamos reguliavimo požiūriu.
Rekomendacijos dėl politinės reklamos skleidimo ir vertinimo skelbiamos ČIA.
Politinės reklamos žymėjimo tvarkos aprašas skelbiamas ČIA.
Svarbu pažymėti, kad VRK kiekvieną galimą pažeidimą dėl politinės reklamos vertina atskirai ir priima sprendimą atsižvelgusi į tyrimo metu surinktą medžiagą.
!function(e,i,n,s){var t=”InfogramEmbeds”,d=e.getElementsByTagName(„script”)[0];if(window[t]&&window[t].initialized)window[t].process&&window[t].process();else if(!e.getElementById(n)){var o=e.createElement(„script”);o.async=1,o.id=n,o.src=”https://e.infogram.com/js/dist/embed-loader-min.js”,d.parentNode.insertBefore(o,d)}}(document,0,”infogram-async”);
Komentuoti